1. vypnite počítač
2. uistite sa, či je Vaše zariadenie pod napätím
3. zistite, či na adaptéri svieti kontrolka, ktorá je zapojená do zásuvky (predlžovačky),
4. v prípade, ak kontrolka svieti, je nutné reštartovať zariadenie tj. vytiahnúť adaptér zo zásuvky (predlžovačky), počkať 2-3 minúty a znovu zapojiť do napájania
5. v prípade, ak kontrolka nesvieti, je pravdepodobné, že nastal skrat v zariadení, alebo adaptéri, v tomto prípade volajte zákaznícku linku
V prípade poruchy vysielača sa servis robý každý deň, aj cez víkend. Porucha vysielača sa zväčša odstráni do 3-4 hodín, vo výnimočných prípadoch najneskôr do 17:00-tej hodiny dňa.
V prípade ak Vám trvá výpadok dlhšie ako 1 deň, pravdepodobne je problém u Vás, skúste postup "Čo v prípade poruchy?"
Do Vašej "priamej viditeľnosti" mohli narásť stromy, ktoré zhoršia kvalitu príjmu a môžu Vám spôsobovať výpadky.
Zákazník môže podať výpoveď písomne a odoslať na adresu firmy, alebo elektornicky na mailovú adresu info@zemnet.sk . Ak sa u zákazníka neeviduje žiadna viazanosť podmienkou je len výpovedná doba 1 mesiac a taktiež vyrovnanie všetkých pohľadávok voči spoločnosti. Podľa platného cenníku od 1.11.2013 má klient možnosť predčasne vypovedať zmluvu o internetovom pripojení bez toho, aby sme mu nejaké zmluvné pokuty účtovali. Je potrebné ale doplatiť súčet rozdielu mesačného paušálu medzi sumou s viazanosťou a sumou bez viazanosti podľa platného cenníku ZemNet s.r.o..
Klient si vyberie paušál s ročnou viazanosťou 1.1.2015 a s mesačným paušálom 15 €. Po pol roku 12.7.2015 však musí vypovedať zmluvu o internetovom pripojení. Podá žiadosť, a my mu sumu na doplatenie vypočítame nasledovne
viazanosť 12 mes. tarifa 15,- €
viazanosť 0 mes. tarifa 18,- €
Klient by s viazanosťou počas 6 mes. (6x15,- eur) zaplatil 90,- €. Bez viazanosti za uplynulých 6 mes. (6x18,- eur) by zaplatil 108,- €. V takomto prípade pri predčasnej výpovedi je suma na doplatenie (108-90)= 18,- €
Zákazník môže podať výpoveď písomne a odoslať na adresu firmy, alebo elektornicky na mailovú adresu info@zemnet.sk . Ak sa u zákazníka neeviduje žiadna viazanosť podmienkou je len výpovedná doba 1 mesiac a taktiež vyrovnanie všetkých pohľadávok voči spoločnosti. V prípade viazanosti však účtujeme nasledovné poplatky podľa platného cenníka od 1.7.2017:
Ak sa klient zaviaže na 24 mes a podá výpoveď do jedného roku viazanosti, platí 60€ poplatok
Ak sa klient zaviaže na 24 mes a podá výpoveď po uplinutí jedného roku viazanosti, platí 30€ poplatok
Ak sa klient zaviaže na 12 mes a podá výpoveď počas viazanosti, platí 30€ poplatok
Podľa našich podmienok si klient po uplynutí doby viazanosti (12mes. alebo 24.mes.) môže pokračovať vo využívaní a uhrádzaní našich internetových služieb bez zmenených podmienok, teda za podmienok ktoré boli dohodnuté pri podpísaní Zmluvy o pripojenie do siete internet.
To znamená, že ak sa nám klient neozve, platia naďalej tie isté podmienky, ale v prípade, ak ho zaujme niektorá naša nová výhodnejšia ponuka, môže náš požiadať o zmenu.
Zároveň ak jeho platová disciplína je nad 90%, automaticky sa mu pripíše vernostná zľava z mesačného paušálu: https://www.zemnet.sk/internet/#vernostna-zlava
Podľa Všeobecných podmienok našej spoločnosti môže klient žiadať o premiestnenie internetovej prípojky na inú adresu. V takomto prípade technik príde na nové miesto a po obhliadke oznámi klientovi či je to technicky možné alebo nie. Ak áno, klientove zariadenie sa premiestni na novú adresu a vyplní sa Dodatok k zmluve o internetovom pripojení a zároveň sa účtuje poplatok za samotnú montáž/demontáž.
V prípade že to nevieme zabezpečiť kvôli nedostatočnému signálu, pokrytiu alebo iným obmedzeniam, odstúpime od zmluvy a to bez výpovednej doby a bez ohľadu kedy doba viazanosti končí.
Áno, v prípade zlého počasia, keď je signál so satelitnej paraboly nedostupný, alebo nekvalitný, je možné prepnúť na príjem TV kanálu cez internet.
Na diaľkovom ovládači stlačte gombík a v položke menu "Zdroj signálu" zvoľte "Internet".
V prípade, že obraz začne vypadávať čo i len pri malom daždi, je potrebné nás kontaktovať, bude potrebné dosmerovať satelitnú parabolu.
Áno, veľkosť bezplatnej schránky je 500MB s možnosťou navýšenia.
Je možné vyberať z množstva domén, ako napr:
Navýšenie o | Mesačne | Ročne |
---|---|---|
1GB | 0,70€ | 6€ |
5GB | 2,50€ | 25€ |
10GB | 5,00€ | 45€ |
Informujte sa na zákazníckej linke!
BitNinja je popredný poskytovateľ zabezpečenia serverov, má najnovšie funkcie detekcie a odstraňovania škodlivého softvéru spolu s detekciou narušenia a ochranu pred najsofistikovanějšími DDoS útokmi. BitNinja má kolektívnu inteligenciu a umožňuje zhromaždiť a formovať silnú ochranu proti akýmkoľvek útočiacim silám na všetky chránené servery.
Jednoduchšie sa to dá povedať tak, že od kedy (cca od jan/2019) používame ochranu, náš server nebol v žiadnom emailovom blackliste, žiadny z webov nebol napadnutý vírusom, ani hekerom a podobne. Tým sme Vám mohli zabezpečiť nerušený chod všetkých hostingových a emailových služieb.